Карпатський квадро кордон 2019

карпатський кордон

Карпатський квадро кордон 2019 це – щорічна квадро-експедиція, яка відбулася  1-3 травня.

Ось що розповідає на одному з форумів квадроциклів учасниця експедиції під ніком Nastazia:

Щороку на травневі свята проходить міжнародний з’їзд джіперов під назвою «Карпатський Кордон»!  Ми вже багато років їздимо, але цей був особливим, тому що ми вже були на Polaris!

З добрим ранком!» – кричали гори у вікні готелю в 6 ранку! В цей час ти пробуджуєшся з природою : споглядаєш на ранній туман і зустрічаєш перші краплі дощика !  Ми одягнулися, упакували машинки, забрали наші бокси із сніданками і перемістилися у велику дерев’яну альтанку! У когось бувають романтичні вечері, а у нас вже другий день романтичні сніданки з виглядом на гори і з повною самотою з природою:)  Ну що ж, ми зібралися і готові до нових пригод, а вони зобов’язані бути, адже погода дощова

Замовити прокат квадроциклів Старий Самбір-Розлуч-Турка

На старт Карпатського Кордону ми прибули о 11:00 годині! Людей як мурашок, техніки неймовірна кількість: джіпери і квадроциклісти з усієї України і Європи об’єдналися, щоб знову підкорити гори!

По дорозі у нас були підйоми і спуски, болото, але ми впевнено йшли колоною! На невеликому кам’янистому підйомі (найперший серйозний підйом) ми прошли спокійно.

Карпатський кордон

На останніх хвилинах заходу сонця ми приїхали на галявину квадроциклістів і вирішили, що залишимося там.
Цей вечір біля багаття з хорошою компанією не забудеться ніколи. Я не представляю як можна їздити до Карпат в експедицію і жодного разу не посидіти біля багаття, не переночувати в наметі і не розділити цю радість з друзями!
Загалом: день почався прекрасно, а закінчився ще кращим!
Нас чекали нові пригоди, нові дороги, нові висоти! Тому заснули з думкою про те, що ми такі чисті завтра знову вийдемо на трек і підкоримо карпатські вершини!
Це так прекрасно, пробуджуватися рано вранці і спостерігати як крапельки дощу стікають по намету! Цього дня ми виїхали дуже пізно з табору, але це ніяк не позначилося на нашому відпочинку!  Відновили вогнище, дістали пальник і почали готувати сніданок!  Дівчата розподіляють обід, готують хлопцям сніданок і досушують речі!

карпатський кордон

На традиційній заправці Кордону ми заливаємо повні баки і всі каністри, адже дорога не коротка.
Тоді як сонечко показалось, ми вже вдалині бачили Пікуй (1408м. – найвища гора Львівської області)! Підйоми мокрі і кам’янисті: то їдеш спокійно, то відстібаєшся і висиш мало не на дверях RZR . В’їжджаємо в казковий ліс, що за одну гору до Пікуя, і відчуваєш полегшення.
На вершині 1408 м. ми добралися  машинками, звідки відкривався чудесний вигляд на гори! Стоїш, дивишся і відчуваєш, як в твоїй голові затихає хаос, ти начебто стаєш частиною природи, твоя душа чиста і вільна – готовий злетіти над горами.

Як тільки заїхали в готель, почався дощик, який нас не застав таки на висоті! Загнали машинки на причепи, зафіксували і пішли знімати з себе бруд і пилюку!  Спасибі нашим новим друзям за спільну вечерю!  Окреме спасибі всій нашій згуртованій і дружній команді!  Емоцій, смішних історій і спогадів вистачить на довго! До нових зустрічей!

КАРПАТСЬКИЙ КВАДРО КОРДОН 2019

А також читайте: ЯКІ Є ВИДИ КВАДРОЦИКЛІВ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ

Please follow and like us: